El govern de la ciutat d'Oviedo a Florida, que té 37.000 habitants, ha decidit publicar el formulari d'avaluació del seu gerent.
Aquest formulari, que té 83 preguntes concretes, l'han de respondre els regidors de l'ajuntament.
Els regidors responen a preguntes sobre els següents temes:
.- Suport i assitència tècnica al govern municipal en el seu rol d'elaboració de polítiques (15 preguntes)
.- Administració interna; implementació de les polítiques del govern municipal, gestió financera, i gestió de personal (27 preguntes)
.- Relacions externes; relacions amb els ciutadans i relacions amb d'altres institucions (12 preguntes)
.- Actitut personal; en la comunicació interpersonal, en l'estil de direcció, i en la seva eficàcia laboral (23 preguntes)
A banda els regidors han d'opinar lliurement sobre el gerent del seu ajuntament a partir de les següents preguntes:
.- Quins han estat els assoliments més notables del gerent durant l'últim any?
.- Quines qualitats del gerent l'han ajudat més a desenvolupar la seva tasca al darrer any?
.- Creus que el gerent ha de continuar?
.- Hi ha alguna cosa que desitjaria que el gerent fes diferent?
.- En quins àmbits el gerent hauria de centrar-se en el proper any?
Vet aquí una demostració pràctica de que avaluar als teus col·laboradors i subordinats a l'administració pública és possible!
Podeu descarregar el formulari en llengua anglesa aquí