Com gestionar de manera amable i participativa el personal municipal d'alt valor afegit

Formació
1.393

 

Com gestionar de manera amable i participativa el personal municipal d'alt valor afegit 
 
Data: 12/11/2014
Lloc: Seu ACM
Inscripcions: Web ACM
 
Objectius: Es treballarà una activitat de govern municipal fins ara inexistent, que és la gestió diferenciada del personal d'alta qualificació; el que en altres paraules es diu la gestió del talent, gestió d'alts càrrecs, o gestió de personal directiu. El personal directiu, de comandament i tècnic d’alt nivell requereix una gestió tècnicament molt diferent de la gestió de la resta de personal de la institució, ni millor ni pitjor; molt diferent. I si no existeix es produeixen enormes pèrdues i un greu deteriorament de l'eficàcia institucional.
 
TEMARI
1. Alts càrrecs en les institucions locals: Càrrecs electes, directius de diversa tipologia, eventuals, tècnics clau. 
2. Concepte de gestió d'alts càrrecs: Són personal que ha de ser gestionat, però no com la resta del personal; i més intensament que la resta del personal. 
3. Qui són els representants sindicals dels alts càrrecs? I com han de ser les relacions laborals? 
4. ¿Gestió per llocs de treball, per competències, per carreres professionals? 
5. Retribució dels alts càrrecs, salarial i extrasalarial 
6. Mètodes de fidelització 
7. Reproducció dels alts càrrecs
 
 
 


c/ Villarroel, 9 pral 1a - 08011 BARCELONA - Tel.: 934 817 410

Inscrita al Registre Mercantil de Barcelona, Volum 11303, Llibre 10108, Secció 2a, Foli 18, Full núm. 131675
© ESTRATEGIA LOCAL, SOCIETAT ANÒNIMA - CIF A-59108522